Najlepši spomini leta 2017: Eurobasket

Včeraj je bila podelitev nagrad najboljšim športnikov letošnjega leta. Prvo nagrado za dosežke, bolje rečeno presežke, v športu sta letos prejela Goran Dragić in njegova, na Eurobasketu neporažena ekipa košarkarjev, na 3. mestu pa še eden iz te vrste, Luka Dončić.



Če bi tudi jaz glasovala, se ne bi odločila nič drugače, kljub temu, da si prav vsi športniki na tem seznamu zaslužijo vsaj pohvale, ampak nekdo pač mora biti prvi. Rezultate glasovanja, najdeš na: https://www.zurnal24.si/sport/najboljsi-v-letu-2017-so-301797

V prid temu, da resnično govorimo o presežnih, pa je dejstvo, da si je finalno tekmo ogledal tudi moj dobri prijatelj in kreator marsikatere slike tukaj na blogu, Nikolaj Simič. Tudi te.  



Šport namreč njega ne zanima. Ko sva zaključevala snemanje BMW 530 hibrida, sem namreč hitela proti domu, saj je bila na sporedu ena od tekem naše reprezentance. Nikolaj me je samo čudno pogledal; »češ, ne razumem, zakaj se vsi podijo za eno samo žogo?«

Ampak to ni »kr-ena-žoga«. S takšno žogo, so nam košarkarji krajšali popoldneve in večere, ko smo živčno stiskali pesti, zadnji dan pa le s težavo zadrževali solze.

Čeprav ne sodim med zbiratelje, sem pa ponosna na tole žogo, ki jo imam v svoji zbirki. Nekaj posebnega je tudi zato, ker so na njej podpisi fantov naše reprezentance. Včeraj pa se je žogi in uradni majici pridružila še knjiga, kjer je glavni akter Ivo Daneu. Ob dosežkih naši fantov, je prav, da se spomnimo tudi njega. 

Zahvala za knjigo gre podjetju Porsche Slovenija. Zelo lepo darilo, ki bo dopolnilo tole zbirko. Ob tem mi je še toliko bolj v veliko veselje, da sem poleti, prav za Porsche Slovenija, naredila test VW Crafterja, ki si ga lahko ogledaš na spodnjem linku:


Komentarji