Z balinarji v Čirčah

Ena tistih stvari, ki jih imam v poletnem času najrajši, je bistveno manj prometa na cesti, razen seveda, ko se vijejo kolone proti morju. In ko sem ravno pri rdeči luči na semaforju razmišljala o tem, kako bom to pogrešala naslednjih doooolgih 10 mesecev, me zmoti telefon. 



Nuša, predsednica krajevne skupnosti. V Čirčah bo, kot vsako leto, v avgustu balinarsko tekmovanje in glede na ta, da imajo letos 40 let, so izrazili željo, da pride še nekdo iz sveta krajevne skupnosti povedat par besed. Yes, saj nekdo, ki je starejši od mene, pa četudi je samo klub 👌. Poleg tega sem na otvoritvi vrtca leta 2016 že držala mikrofon, ga bom pa še enkrat. Spomin na otvoritev si lahko osvežiš na tem zapisu: Otvoritev vrtca Čirče



In sva je dobila s Florjanom. 

Balinarski klub Van Den Čirče letos praznuje 40 let. Zato bo tekmovališče na tokratnem tradicionalnem turnirju okrašeno s fotografijami, podeljena bodo priznanja, z obiskom nas bo počastil predsednik Balinarske zveze Slovenije Primož Marinko. Kot vsako leto, zraven pašte tudi pasulj, in to slasten pasulj. 





V klubu delujejo štiri ekipe, med njimi tudi dekleta z multiplosklerozo. Bravo punce, jaz stiskam pesti za vas👊. 

Na koncu se je turnirja udeležilo 22 ekip, 2 naši, katerima sem zaželela kar najboljšo uvrstitev in sta na koncu res zasedli prvo in drugo mesto💪. 





Šport združuje ljudi in ga podpiram. Ob tem mi pade na misel izjava g. ˈAta Kopitarjaˈ-> naj se država zapufa še za tistih nekaj dodatnim milijonov in zgradi več športnih objektov, se bodo saj otroci imeli kam dati… nekaj v tem smislu. Je car, ni kaj. 

Mi se na balinanju vidimo spet čez eno leto, ko bo poletje. 


Foto: Maja Polenšek, Nikolaj Simič

Komentarji